П`ятниця, 29.03.24, 00:38
Вітаю Вас Гість | RSS

сайт Новобогданівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Вчимося жити разом
Національна гаряча лінія Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проект "Вчимося жити разом"

Проект "Вчимося жити разом"

 

Тренінг "Вчимося жити разом"

З 2,3,6 червня на базі Мелітопольської гімназії №5 Мелітопольської міської ради,

 6 по 8 червня 2016 року в місті Мелітополі  на базі ЗОШ № 24 та 10,13,14 червня на базі Мелітопольської гімназії №5 Мелітопольської міської ради в  у рамках реалізації проекту «Вчимося жити разом» пройшли  тренінги для  вчителів Мелітопольського, Якимівського, Приазовського та Веселівського районів. Даний проект проходить безпосередньо під керівництвом  Департаменту  освіти і науки Запорізької облдержадміністрації,за підтримки Європейського Союзу і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Проект спрямовано на розвиток життєвих навичок та надання психологічної  і соціальної підтримки дітям та підліткам,які постраждали внаслідок конфлікту в Україні. 

Представники Новобогданівської ЗШ І-ІІІ ступенів, вчитель основ здоров’я Лібедко Г.Г., вчитель початкових класів Поправко І.Г, та класний керівник 10 класу Дегтярьова Н.В.  були  учасниками семінарів та пройшли навчання з методики викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» По закінченню семінару всі його учасники отримали сертифікати та висловили свої рекомендації  щодо впровадження курсу в навчальних закладах.

 

 

 

У вересні вчителі розпочали реалізацію проекту "Вчимося жити разом"

Вчитель початкових класів Поправко І.Г. провела тренінг з учнями 4 класу

Тема №1 Як знайти друга

Мета:

  • Проаналізувати, що допомагає у дружбі, а що може їй зашкодити;
  • Дізнатися правила дружніх стосунків;
  • Поміркувати, що слід сказати або зробити, щоб знайти друга.

Висновки Тренингу:

  • Щоб мати хороших друзів, намагайся сам бути хорошим другом.
  • Постарайся не ображати своїх друзів, допомагати їм, ділитися усім, що маєш.
  • Щоб зберегти дружбу чи знайти нового друга, покажи людині, що вона є для тебе особливою, важливою і цікавою.

 

 

Вчитель основ здоровь'я Лібедко Г.Г. провела тренінг  для учнів 5  класів

 

Вчитель основ здоровь'я Лібедко Г.Г. провела тренінг  для учнів 5х класів

5А - руханка "Дроворуб"

Перегляд  відеороліку "Головоломка"

Обговорення  тренінгу " Що сприяє по розумінню між людьми?"

Тренінг №2 для учнів 4 класу

Як відстояти себе

Мета

Вчити відстоювати себе; показувати шляхи протистояння насиллю; виховувати почуття власної гідності, розвивати навички протидії соціальному тиску.

 Результати навчання

Наприкінці заняття учні:

  • наводять приклади позитивного і негативного впливу однолітків;
  • розказують, як можна відстояти власну думку;
  • називають способи протистояння насиллю у своєму середовищі;

демонструють уміння казати «НІ» на пропозиції однолітків.

Стартові завдання (актуалізація нової теми, знайомство)

  1. Зворотній зв’язок з попередньою темою: «Що ми робили на минулому занятті? Хто такий – справжній друг? Як знайти друзів?»
  2. Повідомлення теми уроку (презентація), ознайомлення з новою темою.
  3. Знайомство у колі. Діти  по черзі розповідають випадки, коли на їхнє рішення вплинули друзі (наприклад, запропонували пограти у футбол).
  4. Моделювання ситуації, обговорення (відпрацювання навичок протидії тиску однолітків)
  5. Перегляд   та обговорення мультфільму: «Корисні підказки. Вчимося відмовляти»
  6. Руханка  «Море» (емоційне розвантаження)
  7. Інформаційне повідомлення: «Як боротися з насиллям» (ознайомити учнів  з наслідками насилля, переконати у необхідності протидіяти насиллю).
  8. Підсумкові та домашні завдання (тренінг навичок відмови та уміння телефонувати за номером дитячої лінії довіри, зворотній зв’язок, релаксація)

   

 

Тенінг №4 для учнів 6 класу Ефективне спілкування

 

Тренінг №3 для 7 класів "Стрес і психологічна рівновага"

 

Тренінг №3 для учнів 8 класу "Стоп! Булінгу"

 

Тренінг 4 класи №3  САМООЦІНКА І ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ

Мета

Проаналізувати, як формується самооцінка, як вона впливає на поведінку людини; вчити адекватно реагувати на критику, розрізняти впевненість і самовпевненість; формувати вміння гідно поводитись у будь-якій ситуації.

Підсумок

Агресивна і пасивна поведінка притаманні людям із нездоровою (завищеною або заниженою) самооцінкою.

Люди, які поводяться упевнено (гідно) в будь-якій ситуації, мають реалістичну самооцінку. Вони усвідомлюють свої переваги та недоліки і не надто переймаються, коли програють

 

9 клас Тренінги

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz